środa, 21 maja 2014

DZIEŃ I

Hej:P
To więc dzisiaj minął mi już pierwszy dzień. Udało mi się go jakoś przetrwać. Po 10 godzinach spędzonych poza domem wreszcie udało mi się trochę odpocząć i zabrać się za ćwiczenia. Udało mi się zrobić to co sobie zaplanowałam. Dzisiejsze ćwiczenia zaczęłam od Get your sexy back i 10 minutes Booty shaking Tiffany Rothe a następnie 10 minutowy trening na płaski brzuch Mel B.  Może to i mało ale myślę że na dzisiaj mi starczy ponieważ mam delikatne zakwasy bo wczorajszym robieniu brzusków i nie chcę się przetrenować. Może jeszcze zrobię coś na nogi:).
Gorzej poszło mi z jedzeniem, przez to że bardzo długo nie było mnie w domu. Najpierw szkoła a potem jeszcze zajęcia dodatkowe i koniec końców do domu trafiłam dopiero po 17.
Dzisiejszy jadłospis to:
Śniadanie:
dwie kanapki chleba razowego, biały serek i pomidor oraz herbata ( bez cukru)

II śniadanie:
ciemna bułka z ziarnami, szynka gotowana z piersi kurczaka, mieszanka sałat i pomidor

Obiad:
grillowana pierś z kurczaka( bez tłuszczu) z gotowanym kalafiorem

I jak na dzień dzisiejszy to by było na tyle. Zaraz udam się do kuchni po małą przekąskę po ćwiczeniach.
Na dziś to tyle :D do jutra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz