czwartek, 22 maja 2014

DZIEŃ II

Hej:D
Właśnie skończyłam ćwiczyć. Jestem cała zgrzana i zmęczona ale szczęśliwa. Mimo tego iż po 2 dniu ćwiczeń czuje mocne zakwasy na brzuchu i udach to starałam się dać z siebie wszystko. Trochę dzisiaj boli mnie głowa i niestety z tego powodu nie udało mi się dokończyć ostatniego treningu. Zastanawiam się czy jutro nie zrobić przerwy i dać odpocząć trochę mięśniom. Dzisiaj ćwiczyłam także Tiffany Rothe oraz Mel B na brzuch i niestety nie cały trening na nogi. Wiem że to niezbyt dużo ale dla mnie czyli osoby bez kondycji i tak daje w kość. Nie chcę także od razu przesadzić. Dzisiejszy jadłospis:
I śniadanie:
Dwie kanapki z twarożkiem z ogórkiem i rzodkiewką, herbata
II śniadanie:
kanapka z szynką z piersi kurczaka, pomidorem, sałatą
obiad:
kasza kus kus, sałata z pomidorem,ogórkiem i papryką oraz z jogurtem naturalnym, pierś z kurczaka zapiekana w folii
kolacja(jeszcze przede mną):
twarożek i zielona herbata
Oczywiście przez cały dzień staram się pić dużo wody oraz zielonej i czerwonej herbaty. Nie wiem jak wy ale ja to już najchętniej położyłabym się spać. Niestety mam jeszcze masę nauki i czeka mnie sprzątanie pokoju. Nie wiem jak ja to ogarnę. Ale jak mus to mus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz