poniedziałek, 19 maja 2014

Początek

Hej,
od dzisiaj zaczyna się droga do mojego wymarzonego,lepszego życia( przynajmniej taką mam nadzieje).Ten blog powstał po to bym wreszcie wzięła się za siebie i zmotywowała się do działania. Mam 18 lat i jestem szczęśliwą dziewczyną,ale niestety towarzyszy mi mnóstwo kompleksów. Głównym z nich jest niestety moje ciało. Nie wygląda ona tak ja powinno wyglądać ciało nastolatki. Postanowiłam z tym skończyć teraz i na zawsze. Założenie bloga oraz zrobienie zdjęć( co było rzeczą najbardziej trudną) jest dla mnie pierwszym krokiem. Będę codziennie wieczorem pisać co zjadłam danego dnia oraz co ćwiczyłam. Mam nadzieję że dzięki temu blogowi i waszemu wsparciu uda mi się wygrać tą walkę ze sobą. Jeśli macie jakieś sprawdzone ćwiczenia, produkty,które powinnam jeść i masę innych pomocnych rzeczy to piszcie będzie mi bardzo miło, bo ja w tym temacie jestem zupełnie zielona.


No więc waśnie tak wygląda sprawa. Moim największym problem jest brzuch i z nim jak najwięcej będę walczyć. Chcę także popracować nad nogami, pośladkami i ramionami ale to na brzuchu będę starała się skupić.
Wymiary:
talia-74 cm
brzuch-94 cm
biodra-97 cm
udo-53 cm
łydka-38 cm
ramie-28 cm
Raz w miesiącu będę zamieszczać nowe zdjęcia oraz nowe wymiary.
Do zobaczenia w następnym poście:)

2 komentarze: